Ogłoszenie Ogłoszenie Module
Collapse
No announcement yet.
Słodkie upominki Page Title Module
Move Usuń Collapse
X
Szczegóły konwersacji Module
Collapse
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
Nowy post

  • Słodkie upominki

    Jestem od niedawna na forum, ale wydaje mi się, że taki temat się jeszcze nie pojawił. Nie wiem, czy znacie zwyczaj wręczania gościom przed kościołem cukiereczków? W mojej okolicy stało się to bardzo popularne. Obok osoby odbierającej kwiaty stoi (dziewczynka) z koszyczkiem wypełnionym cukierkami i każdy, kto już złożył życzenia jest przez nią częstowany. Co do typu słodyczy, to były już: Ferrero owinięte tiulem, cukierki czekoladowe z Mieszanki Wedlowskiej albo z Mieszka itp. Do kupienia są też specjalne draże z migdałami w czekoladzie. Do każdego cukiereczka przyczepiona jest karteczka "Dziękujemy za przybycie", imiona Młodych i data ślubu. Widziałam jak wszystkim sąsiadkom śmieją się oczy gdy zostaną tak niespodziewanie obdarowane. Uważam, że jest to bardzo miły akcent. A co Wy o tym myślicie Kobitki?
    http://slub.onet.pl/_i/obrazki/przyjecie/bomboniera.jpg
    http://www.forum.wesele-lodz.pl/files/cukierek2.jpg

  • #2
    W zasadzie to podoba mi sie ten pomysl, moze skorzystam??? Bardzo sympatycznie

    Comment


    • #3
      Pojawił się już podobny pomysł, w innym wątku. Dokładnie z cukierkami, ładnie ozdobionymi, tyle, że nie przed kościołem. Chodziło o położenie tych cukierków/cukierka na stole w lokalu, obok każdego nakrycia.

      Comment


      • #4
        Dla gości weselnych mam przygotowane specjalne pudełeczka z cukierkami, ale chodzi o to, żeby goście ślubni- którzy pofatygują się do kościoła, kupią kwiatek, telegram, stoją w kolejce żeby złożyć życzenia, też coś dostali... :P

        http://www.draze.pl/assets/images/UpominkiTiulBraz.jpg

        Comment


        • #5
          Goscie slubni, ktorzy pofatyguja sie do kosciola?? a to wszyscy do kosciola nie przyjda?

          Comment


          • #6
            Goście ślubni w odróżnieniu od gości weselnych będą tylko na ślubie, czyli w kościele... Myślałam że to jasne

            Comment


            • #7
              Być może jasne, napisałam jak napisałam.
              Z doświadczenia zaobserwowałam, że takich gości jest raczej mało, zazwyczaj Ci, którzy są w kościele idą na wesele. Ale rzecz jasna, że u Ciebie może być inaczej i wręczysz po mszy. Ja bedę miała jak napisałam - na stole, bo raczej nie przewiduje gosci, którzy beda tylko na mszy, tych co bede zapraszala, to na wesele, wiec samo sie rozumie ze na slub tez.
              Ale tez nie wiesz ilu takich bedzie (a beda?), którzy przyjda sami od siebie na slub?chyba, ze zapraszasz kogos tylko na slub?

              Comment


              • #8
                Dunia ten pomysł mi sie podoba. U mnie jest tylko jeden zwyczaj - rozdawanie fotki mlodej pary wszystkim gosciom , albo tym ktorzy wrzuca pieniazek na wozek. Mi sie to juz nie podoba - napatrzylam sie az za bardzo. Myslalam o migdalach albo czym innym na stoly ale moj tego nie zaakceptowal. Ale mam nadzieje ze uda mi sie go przekonac do twojej propozycji.

                Comment


                • #9
                  u mnie daje się ciasto w pudełeczkach, jak goście wychodzą - ale sama zastanawiałam się co zrobić z osobami, które przyjdą tylko do Kościoła złożyc mi życzenia - np. koleżanki, czy sąsiedzi - czy tez wręczyc im jakieś słodycze? jakoś nie wiem

                  Comment


                  • #10
                    dafnie a moze tak po kosciółku wręczyć buteleczke wódeczki ze specjalna naklejka z fajnym tekstem dziekczynnym . Ja tez bede miala troche kolezanek tylko na msze i wydaje mi sie , ze one same bylyby milo zaskoczone takim podarkiem

                    Comment


                    • #11
                      carolla - a jak przyjdzie takich znajomych około 20 to trochę takich buteleczek pójdzie

                      Comment


                      • #12
                        ...no to bedzie im wesoło

                        Comment


                        • #13
                          Bardzo dobry pomysł jeszcze nie spotkałam sie z czymś takim zwłaszcza że spodziewamy się gości którzy nie będą zaproszeni na wesle. Na pewno się ucieszą jak dostaną coś słodkiego

                          Comment


                          • #14
                            Wlasnie siedze i pakuje cukierki kupilam takie prostokątne czekoladki, rozne smaki,a pakuje je w kawałek tiulu (zreszta z tego samego co mam welon - zostało coś ), przewiązuję rafią lub wstążką wraz z karteczką"dziękujemy za przybycie.Jadzia i Grześ 15.08.2007"

                            i gotowe

                            http://img172.imageshack.us/img172/6...kowaniecr6.png
                            Shot at 2007-08-04

                            Comment


                            • #15
                              Ja na pewno coś takiego zrobię, bo nie planuję wesela wogóle. Widziałam na allegro też czekoladki kwadratowe, czy prostokątne, z nadrukiem [zdjęcie pary młodej].

                              Comment

                              Reklama Reklama Module
                              Collapse

                              Working...
                              X