Ogłoszenie Ogłoszenie Module
Collapse
No announcement yet.
Kasy fiskalne - kupno Page Title Module
Move Usuń Collapse
X
Szczegóły konwersacji Module
Collapse
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
Nowy post

• Kasy fiskalne - kupno

Mam zamiar otworzyć niewielką działalność gospodarczą, związaną ze sprzedażą (mniejsza o szczegóły) W związku z tym konieczne jest wyposażenie w kasy fiskalne. Najpopularniejsze w naszym kraju są chyba urządzenia posnet, ale na 100% nie dam sobie głowy uciąć. Mniejsza o to. Zastanawiam się gdzie można w korzystnej cenie kupić takie urządzenia. Kasy fiskalne nie należą do najtańszych produktów, więc dobrze byłoby wybrać jakąś korzystną pod względem finansowym ofertę. Może ktoś prowadzi własną firmę i mógłby mi doradzić w tym zakresie, gdyż ja nie mam doświadczenia. Z góry dziękuje.

No sprawa nie jest łatwa, gdyż kasy fiskalne i inne tego typu urządzenia są sprzedawane chyba tylko w sklepach, które się w tym specjalizują. W zwykłym sklepie np. ze sprzętem komputerowym, raczej takich urządzeń nie dostaniesz. Możesz rozejrzeć się czy w okolicy nie ma takiego sklepu, ale chyba najlepiej będzie poszukać przez internet. Na pewno są sklepy, które prowadzą sprzedaż ogólnopolską.

Comment

Fakt to jednak potrzeba danej firmy. Kasy fiskalne są ogólnie dostępne. Myślę, że sklepów wokół siebie masz wiele. Warto jednak trafić na kompetentnego sprzedawce oraz kupić porządny sprzęt. Możesz też poszukać w sieci. Powodzenia.

Comment

Zamieszczone przez Mrboromeusz2656 Zobacz posta
        No sprawa nie jest łatwa, gdyż kasy fiskalne i inne tego typu urządzenia są sprzedawane chyba tylko w sklepach, które się w tym specjalizują. W zwykłym sklepie np. ze sprzętem komputerowym, raczej takich urządzeń nie dostaniesz. Możesz rozejrzeć się czy w okolicy nie ma takiego sklepu, ale chyba najlepiej będzie poszukać przez internet. Na pewno są sklepy, które prowadzą sprzedaż ogólnopolską.